Englishbooks.cz

 

Já jsem taky často dodací dobou englishbooks.cz překvapená, ale asi jinak než vy. Jednou jsem si učebnice objednala v pracovní den večer a pozítří už mi přišel balík, takže vaše zkušenost je spíše vyjímečná :shock:

Z englishbooks se dosud nikdo neozval ani ma mail, ani na telefon, navíc si myslím, že mně ho nebrali úmyslně, neboť jsem nepříliš moudře volal z čísla, které jsem uvedl v objednávce jako kontaktní.
Knihu zpátky posílat nebudu, protože je my jasné, že bych se vrácení peněz ani objednaného zboží už nedočkal, takhle onen nechtěný slovník můžu alespoň dát za pár korun do antikvariátu.
Pokud si někdo myslí, že dotyčný e-shop očerňuji neprávem, tak tady http://g.imagehost.org/…P2141357.jpg je můj důkaz – nevyžádaný slovník o 82 KČ dražší , než je obvyklá cena.

Prosím Vás, objednával jste si již někdy něco?

To přece nemůžete myslet vážně, když píšete, že Vám telefon nezvedali úmyslně, protože jste volal z čísla, které bylo uvedeno v objednávce…
Kdyby to ten obchod dělal úmyslně, tak by asi již dávko zkrachoval.
Kvůli 82,– Kč Vám prostě úmyslně nezvedají telefon a dokonce, když pošlete knihu zpět, tak se na Vás vykašlou úplně a nebudete mít vůbec nic???
Omlouvám se, ale to nemůžete myslet vážně…

Teď jsem se koukal na tu Vaši fakturu.
Dle mého názoru se prostě někdo ‚uklepl‘ a zadal stejnou cenu u obou knih, i když ta první má být levnější a to se ještě nešťastně seběhlo s tím, že jste chtěl jiný slovník…

To se ale přece může stát kdekoli.

Na druhou stranu nemůžete chtít, že Vám bude v sobotu večer někdo psát nebo volat. Jsem si naprosto jistý, že se to v pondělí ráno vyřeší.

Já bych z toho nedělala takovou tragédii, často si objednávám věci z internetu a občas se prostě při tom množství objednávek stane chyba. Lidé, kteří ty objednávky přeci nejsou stroje a myslím si, že dřív, než začnete takto poškozovat jméno e-shopu, měl byste počkat na pracovní den, kdy se vaše reklamace určitě vyřídí.

Jirkovi K. se tímto ještě jednou velmi omlouváme. Opravdu došlo k chybě – kolegyně, která objednávku připravovala, omylem poslala jiný slovník, ale rozhodně žádný úmysl okrást zákazníka neměla. Problém s naúčtováním jiné ceny vznikl tím, že nakladatelství vydalo nový ceník a ceny na internetu jsou již opraveny, ale v našem fakturačním systému nejsou opraveny ještě u všech položek. Zákazníkům vždy účtujeme ty ceny, za které si zboží objednal (a to i v případě, že si objednal titul za starší levnější cenu, takže my pak na zboží proděláváme). To je důvod, proč kolegyni ani nezmátla jiná cena slovníku, protože si myslela, že ji ještě nemáme v našem fakturačním systému opravenou.
Musím přiznat, že tak dvakrát do roka se nám stane, že omylem zašleme jiné zboží, protože nikdo není neomylný a mrzí mě, že to nebylo Jirkou pochopeno a ihned nás začal napadat. Pokud se něco takového stane jsme připraveni takovou chybu okamžitě napravit a finančně vyrovnat – mail ohledně Vaší reklamace jsme Vám již odeslali. Pokud bychom byli nefungující obchod, pak byste objednávku, kterou jste odeslal ve středu večer, neměl v pátek již doma.
Bohužel shoda náhod zapříčinila, že jste volal v době, kdy celá firma byla na školení a museli jsme mít vypnuté telefony. Mail jste posílal v pátek v 15.45 a vzhledem k tomu, že nám chodí denně přes 40 mailů, není v naší moci odpovědět okamžitě.
Doufám, že se nám podaří rozumně se domluvit na vyřízení Vaší reklamace, a že pochopíte, že naším úmyslem nebylo Vás okrást o 82,–. Moc mě totiž Vaše obvinění mrzí.
Každopádně k chybám by samozřejmě nemělo docházet a ještě jednou se omlouváme.

Tady to máme černé na bílém. Takové věci se stávají :)
Jinak jste parádní obchod :)

Rovněž se omlouvám na svoji reakci, nevěřil jsem, že mohlo dojít k takové schodě okolností. Knihu v nejbližší době pošlu zpátky, za její výměnu předem děkuji..

Dnes dorazila objednaná kniha včetně nějakých pozorností zdarma, takže už je vše v pořádku. Prosím admina, aby tohle téma v brzké době smazal.

Já si nemyslím, že by se to muselo mazat.

15. února jsem si objednal z eshopu ajshop.cz knihu FCE Use of English Student's book a Teacher's book od nakladatelství Express Publishing. Po 3 měsících mě knihy konečně došly s tím, že mi byla odeslána Student's book starší vydání a Teacher's book nové vydání. Vydání se navíc v obsahu a textech trochu liší. Proto jsem dnes ihned kontaktoval englishbooks emailem, zda by bylo možné objednat nové vydání SB. Přesně za 12 minut mi přišel email, že kniha bude dostupná ještě tento týden. Teď už budu objednávat výhadně jen u Englishbooks. Cením si jejich rychlosti.

Viděli jste už nový design EB? Mně osobně se hodně líbí :)

Jo? Dostala jsem na e-mail zprávu, že knihy budou levnější o 15% a o vylepšení obchodu, hned se tam jdu mrknout, to je fajn, já stejně jinde nenakupuju.

Jojo, je to barevnější a křiklavější, nevím, předtím to bylo přehlednější, ale asi jde o zvyk, každopádně se mi inovace líbí a můj oblíbený obchod mi udělal radost.

Děkujeme :-) Ano, nový e-shop je křiklavější. Chceme totiž abychom byli pro nové zákazníky dobře zapamatovatelní :-)

 

Příspěvky mohou přidávat pouze přihlášení uživatelé. Pokud máte účet můžete se přihlásit.

Příspěvky v diskusi jsou majetkem jejich autorů. Provozovatel webových stránek Help For English za ně nenese zodpovědnost.