Jazykové kurzy - London

Ahoj,
jsem na univerzitě v Londýně. Studuji computing, školu mám málokdy. Nemáme žádné úkoly a nemusíme psát žádné práce. Proto jsem přemýšlel, že bych si našel jazykový kurz.

Přemýšlele jsme konkrétně o tomto kurzu:
http://www.answerenglish.co.uk/…glish-pm.php

Zajimavý článek o kurzech je na http://www.anglie.cz/…ykove-skoly/

Co si myslíte o kurzech „general english“? Máte někdo s něčím podobným zkušenosti? Co byste mi případně doporučili? Díky moc.

Ještě doplním, že jsem přemýšlel od době 30 týdnů.

neporadim ti sice s jazykovymi kurzami, ale radim ti, supni to radsej do sekcie „ostatni“. Tam ti skor odpovedia.
V sekcii „help forum“ sa pisu problemy tykajuce sa anglictiny ako takej.

Ahojky, jsem v Londyne a chodim tu na kurzy.. loni jsem chodila do college, kde mas kazdy term zakonceny esol zkouskou.. ted jsem tady nasla jednoho soukromeho ucitele, ten ma na hodine jen 4–5 lidi a jsem tim naprosto nadsena a a ani neni tak drahy..je to vyhoda, ze v college nas je 20 a ke slovu se moc kazdy nedostane,ale tady je to strasne prijemny, pripravuje taky na zkousky.. kde v londyne presne jsi??

Ahoj,
taky premyslim o ESOL kurzu. Dalsi „vlna“ zacina az v Lednu, takze to zkusim nejak poladit. Jsem v East London. Jak jsi se dostala s soukromemu uciteli? Diky