Soutěž o seriál BONES na DVD

Komentáře k článku: Soutěž o seriál BONES na DVD

Taky se nechytám :-( dávám pauzu a zkusím to později.

Odkaz na příspěvek Příspěvek od Milena vložený před 15 lety

příloha

jak jsem si oddechla, že mám hotovo, ale nejtežší úkol zřejmě bude odeslat ty kosti přílohou, nechce mi to totiž brát celou složku najednou, ale jen kost za kostí.přece nebudu posílat 10 příloh?!.určitě to jde jinak.Nevíte někdo,co s tím?

Re: příloha

Co takhle to hodit do raru nebo do zipu?

příloha

jak jsem si oddechla, že mám hotovo, ale nejtežší úkol zřejmě bude odeslat ty kosti přílohou, nechce mi to totiž brát celou složku najednou, ale jen kost za kostí.přece nebudu posílat 10 příloh?!.určitě to jde jinak.Nevíte někdo,co s tím?

tak jsem fakt poslala amatérsky 10 příloh, hrůza, aspoň že už s googlem mi to teď jde líp.

Takze 10 kosti a 10 odpovedi poslanych :-)
Dakujem za skvelu sutaz- tato sutaz ma zatial bavila najviac :-)

Huuuuuups :-( teraz som zistila ze som poslala mail bez mojho mena a adresy :-(
MOzem poslat este jeden??? :oops:

Odkaz na příspěvek Příspěvek od eviska83 vložený před 15 lety

Huuuuuups :-( teraz som zistila ze som poslala mail bez mojho mena a adresy :-(
MOzem poslat este jeden??? :oops:

Re:

Mně se zase stalo, že se mi neodeslala na první pokus příloha, tak jsem stejný mail poslala ještě jednou. Tak snad nebudu diskvalifikovaná, to by mě mrzelo.

tak jsem fakt poslala amatérsky 10 příloh, hrůza, aspoň že už s googlem mi to teď jde líp.

Re: Re: příloha

Nic si z toho nedělej(te), já to poslala taky tak:-) Doufám, že nás za to nediskvalifikují:-)

Splněno, odesláno…:-)

Tak jsem se včera zasmála a dnes mne to přešlo. Asi noční vidiny, jak vidím, že všichni posílají 10 kostí, tak ten můj bláznivý nápad asi tebyl to pravé, takže asi poslední kostičku mít nebudu. :-( fňuk.

Odkaz na příspěvek Příspěvek od Lioness vložený před 15 lety