Překlad

Dobrý den, moc, moc prosím o překlad:

**Studuji zpěv na konzervatoři, ale na naší škole se nevyučuje bluesový, rockový zpěv, jen český pop music a muzikály, což není vůbec moje parketa. Mé pěvecké vzory jsou Beth Hart, Aretha Franklin, Etta James, Mariah Carey…

Zde posílám své video

Moc prosím o Váš názor na můj zpěv a o radu. Chtěla bych umět trochu chraptit a řvát, nemusím chraptit hodně silně, stačí mi, třeba jen takový náznak, že to tam je, třeba jako Christina Aguilera (zasílám příklad – jak v té skladbě zazpívá podruhé nothing – tak takový chraplák mám na mysli) prostě tomu zpívání dodat grády… Ale moc mi to nejde, nebo možná jen nevím, jak na to. Budu moc ráda za jakoukoliv Vaší odpověd**

Předem děkuji za odpověd

Můj návrh:

I've been studying singing at a conservatory, but they teach neither blues nor rock, it's only czech pop music and musicals, which is not exactly my cup of tea. My singing role models are Beth Hart, Aretha Franklin, Etta James, Mariah Carey…

Here is my own video

I would be really grateful for your opinion on my singing and for some advise. I would like to be able to sing with raspy voice and to yell/roar, I don't need to sing with a significant raspy voice, just a little sign of it would be enough for me, for example like Christina Aguilera (I'm sending an example – the second “nothing” that she sings, that's what I mean) I just want to spice it up … I'm not very good at it, though, or maybe I don't know, how to go about it / how to do it. I'll be glad for any answer.

Thank you in advance for reply.

Niekolko slov k tomu prekladu: