Generálka 2010

 

Dělal tu někdo vyšší úroveň z angličtiny? Jaké máte pocity?

Dneska se psal writing, zítra zbytek. Můžu tu vůbec napsat zadání writingu?

Writing mě přišel docela v pohodě. Časově se to zvládnout dalo taky. Odešel jsem po 45 minutách.

U nás ve škole dělali vyšší úroveň pouze 3 lidi, jak je to u vás ostatních?

U nás byla vyšší povinná. JJ, bylo to v pohodě.
Jen jsem si na konci u dvou vět přepsal spojku na časovou, ale neposunul jsem předbudoucí na předpřítomný. Damn dumb mistakes. Not that it matters but…

Jaký máš pocit z dneška?

1. Poslech byl víceméně lehký. Možná tam ale nějakou chybku budu mít, asi v True/False.

2. Na didaktickou část bylo 60 minut a to se mi zdálo strašně málo. Zvládnout 4 Readingy a 2 Use of English mi nepřišlo zrovna lehký. Mám ale všechno.

Celkově jsem čekal, že vyšší úroveň bude těžší. Snad tomu bude odpovídat i výsledek, když mám docela dobrý pocit.

k poslechu-jj byl lehkej, jediný místo, kde jsem si nebyl jistej bylo jestli jen mluvčí ve škole varuje před neodpovědným způsobem života, či tak něco, dal jsem false. Co jsi měl ty?

Dialektika byla pro mě rovněž jednoduchá, asi proto, že se pomalu začínám připravovat na CAE, takže pár readingu mám již zasebou. Stihl jsem to asi 15–20 min před koncem hodinového limitu.

Jaký byly 2 Use of English? Tam byl jen ten článek o mizení sněhu a zvýšeným výskytem obdobích sucha v Africe ne?
Ale věřím, že pro ostatní kdo se nějak intenzivněji nevěnují angličtině to mohlo být náročné.

varuje před neodpovědným způsobem života
Zde jsem dal taky false. Nejprve jsem měl true, ale při druhém poslechu jsem opravil na false.

Ke konci mi zbylo asi 10 minut, které jsem využil ke kontrole.

UoE. První byl o sněhu, jak říkáš (Multiple-choice cloze). Druhý bylo Word Formation. Jestli si to dobře pamatuju, článek se týkal pohovorů v práci.

Co se mnou ve třídě seděli další dva, po skončení zkoušky říkali, že vyšší úroveň byla pro ně strašně těžká. Docela jim to věřím, když ještě neviděli FCE, CAE…Kdybych neznal typy zadání z certifikátů, asi bych zbytečně ztrácel čas nad tím, co se po mě vůbec chce.

Jinak bych tipoval, že budu mít snad alespoň 80% celkově.

K čertu, na to word formations jsem naprosto zapoměl. Teď si to uvědomuji, bylo to na druhé straně. Na kolik to bylo bodů?

Nejtěžší reading mě přišel ten o klonování zvířat. Nechal jsem si ho až na konec a to už jsem byl unavenej, takže tam mám asi nějaký chybky. Já dělal celý didaktický test od konce. Začínal jsem UoE, od nejlehčího.

Chvíli jsem taky váhal, s čím se pojí effect, jestli s HAVE nebo MAKE. Na předchozí stránce byl myslím reading a v článku se objevilo effect s HAVE, takže podle toho jsem se rozhodl :)

Nevím jak to bylo bodovaný, ale mohlo tam být asi 10 slov na doplnění. To je škoda, nebylo to zrovna vůbec těžký, to ses asi připravil o 10 bodíků.

Ještě, že to bylo jen nanečisto.

Jo a ještě co jsi dal v listenigu hned v první části. Byl to myslím 4. úkol, mluvili tam o zmrzlině v Londýně??

zajínají prodávat unusual varieties .....

jj, tak to mám stejně, nebyl jsem si moc jistej

Tady je angličtina vyšší úroveň:

http://special.novinky.cz/…_AJ-DT-V.pdf

Není někde ke stažení nahrávka poslechu nebo aspoň tapescripts?

 

Příspěvky mohou přidávat pouze přihlášení uživatelé. Pokud máte účet můžete se přihlásit.

Příspěvky v diskusi jsou majetkem jejich autorů. Provozovatel webových stránek Help For English za ně nenese zodpovědnost.