pritomny prubehovy

ahoj,
„kdyz jsem byl student, navstivoval jsem sve rodice kazdy mesic“
„when I was a student, visited my parent every month“

nema to byt prubehovej cas? a to i presto ze uz skoncil.
protoze to delal v dobe kdy studoval, tedy vedle nejakeho deje.
when i was a student, was visiting my parent every month.
nebo ne?
diky- nasel jsem ten priklad s minulym prostym v clanku o minulim prostyn tady na helpforeng.

Klidně tam použij USED TO:

When I was a student, I used to visit my parents every month.

„When he was a student, he visited his parents every month.“ takto to napsal Marek Vit.
- zajima me jestli je tam chyba.
-nebylo by vhodnejsi pouzit minuly cas prubehovy?

Ty si dovoluješ opravovat samotného Pana Víta?:-D Samozřejmě, že tam není chyba.. dej tam" used to" , který se tam hodí taky a nemusíš to řešit:)

qteck: Doporučuji PROSTUDOVAT článek s názvem
„Minulý průběhový čas (past continuous)“
!!!

Filip. neojebavej to ! :-D,

orim, koukej, to je ten problem,
„Co se právě dělo, když…
Toto je snad nejčastější způsob použití tohoto času. Říkáme, že nějaký děj zrovna probíhal v určitý okamžik v minulosti. Onen okamžik může být určen nějakým konkrétním časovým určením, nebo jiným dějem. “

-tomu prece odpovida
->
„kdyz jsem byl student, navstivoval jsem sve rodice kazdy mesic“
takze prubehovej minulej musi jit, kazdopadne jak potom funguje ta veta v minulym prostym? protoze popira prave informaci z minuleho prubehoveho.

sakra, ted jsem si vsiml, ze pisu jako prasak! sama hrubice, budu davat pozor:-).

tak co? nikdo se nechce zapojit, aby na sebe neprivolal Markuv hnev?

Podle mě tam průběhový tam nepatří. To že jsi byl student není určitý okamžik v minulosti. To je jako bys použil, when I was a child.

A ten článek jste četl?

http://www.helpforenglish.cz/…inuous-.html

Doporučuji si to přečíst celé, zvláště pak část „Kdy minulý průběhový čas nepoužíváme“

ajajaj, dobre diky, se strosku stydim :-D. aspon to uz nezapomenu :-).