Dopisování emailem

Ahoj jsem začátečník a sháním někoho na dopisování po mailu v angličtině.Jas­ně,že ne mail každý den,ale třeba jendou za 3 dny nebo i za týden…jestli jste někdo na podobné úrovni jako já a máte zájem tak mi napište na prasklypulitr@seznam.cz .Určitě vám odpovím…a když si nebudem rozumět tak toho můžem nechat…čau a čekám na mail 8)

HI,
díky za váš zájem.prosím už mi nikdo nepište neb právě si dopisuju asi se4 lidmi a opravdu jich vic nezvladnu…diky všem

Hi, I am learning English…Hledám lidi na dopisování v angličtině…

Hi, I would like to write with somebody in English. We can talk about different things, what you like…I am looking forward your reply…I think I am intermadeiate degree…Pojďte si někdo dopisovat.

Ahojky,jsem začátečník-:)v a.j.hledám někoho na dopisování,nejlépe muže-:)

Ahoj,
hledám někoho s kým bych si mohla dopisovat, a kdo se učí angličtinu jako já. Já se učím anglicky dva roky, ale moc toho neumím jsem takový věčný začátečník. Ráda bych formou e-mailů procvičovala anglickou gramatiku abych se konečně zlepšila. Kdyby to třeba nešlo, tak přestat můžeme vždycky.
Za pokus to snad stojí.

Doporučoval bych najít si na dopisování rodilého mluvčího. Když si budete psát s Čechem, tak je riziko, že navíc pochytíte jeho chyby..

Jirka.K.
to máš pravdu, ale sehnat rodilého mluvčího pro psaní je opravdu neskutečně těžké. On totiž na rozdíl od nerodilých mluvčích, ten rodilý z toho rozhovoru opravdu nic nemá a spíš ho to obtěžuje. Pokud v tom není opravdu něco víc samozřejmě.

Pokud člověk umí už hodně dobře anglicky, tak by se třeba ještě s někým zakecal, ale pokud člověk na nějaké vysoké úrovni neni, tak na ně působí jako na nás třeba vietnamci v obchodě, nebo ukrajinci někde na stavbě. Nic proti nim samozřejmě, ale berem je jak je berem.

A věř, že naší republiku berou asi jako lidi u nás berou třeba ty ukrajince. Já osobně jsem napsal tak minimálně 50 rodilým mluvčím a nepíšu si s ani jedním, vím o čem mluvím.