Tell me More Angličtina verze 8.0

Dobrý večer,

jaký máte názor na tento produkt? Je lepší než Domácí učitel angličtiny? Není předražený?

Díky za názory!

Tuto verzi programu neznám a starší mě moc nenadchla (jako asi všechny ostatní podobné programy). Na domácího učitele angličtiny si ale dejte bacha. Slovíčka se tam nezobrazují s fonetickým přepisem a je pak hodně velká šance, že se je naučíte špatně. Já se takhle na začátku pár set slovíček s totálně jinou výslovností díky tomu naučil a ještě teďka mám s tím problémy.

Pokud vám jde o učení slovíček či dělání testů, jediné co lze opravdu doporučit jsou ty dva programy, které vytváří dva klíčoví lidé z těchto stránek. Word Manager a Smart Tests.

Pokud vám jde o teorii, tak programy typu tell me more, DUA apod, jsou opravdu nic moc.

Být vámi, tak si jako první studuji na zdejším webu sekci Angličtina pro začátečníky a až to budu mít nastudované, tak bych si koupil nějakou anglicky psanou knihu pro začátečníky a dál se učil z tohoto webu.

V sekci recenze nějakou vhodnou knihu najdete.

A to jsem si myslel, že zrovna Vy, Pildo, budete Domácího učitele angličtiny vychvalovat – nic ve zlým! :oops: :-D

Viz Vaše starší příspěvky:

http://www.helpforenglish.cz/cz/forum/?…

http://www.helpforenglish.cz/cz/forum/?…

Každopádně i takový názor se počítá. Na Word Manager a Smart Tests značky Vitware samozřejmě nedám dopustit. 8-)

richard:
DUA se mi líbilo z těch všech programů co jsem vyzkoušel nejvíce, ale to jsem teprve začínal, nevěděl co je dobré a tak nějak ignoroval výslovnost. Když jsem jí přestal ignorovat a zjistil jsem, že většinu slovíček kvůli té absenci fonetického přepisu vyslovuji úplně jinak, tak jsem na to změnil názor. A hlavně jsem v té době ještě neměl ty dva programy od Vítware, takže jsem neměl moc na výběr.