"demotivovaní" spolužáci v jazykovce

Ahojte… já jsem úplný začátečník, do kurzu jsem začala chodit v září loňského roku. Z původních šesti lidí pokračujeme jen tři, demotivovaní odpadli sami. Myslím že tohle JE problém lektora že tohle dovolí. U nás to bylo např. tak, že někteří donesli domácí úlohu, demotivovaní nedonesli. My jsme úlohu přečetli, odstranili chyby – demotivovaní nedělali nic, protože úlohu neměli, tudíž ani nijak nezdržovali. Lekce se probrala v určeném čase, kdo neuměl – jeho věc, procvičilo se a pokračovalo dál další lekcí… ono jim ani nezbývalo nic jiného než odpadnout. Vyrušovat nás ostatní si netroufli, když se začali mezi sebou zpočátku bavit nebo oslovovat ty, kteří se soustředili tak byli napomenuti a ono to opravdu funguje, netroufli si pak zajít dál. Taky to ale záleží na vás – když by mě někdo pošťuchoval tak se proti tomu umím opravdu nepříjemně ohradit.

To Anyteb: tak do mě fakt nikdo nešťouchá, nasadím svůj učitelský pohled:-) a netroufnou si. Spíš mě to irituje. Už o tom komunikuju s jazykovkou, osobně si myslím, že by měli lektora podpořit v tom, aby byl trochu ráznější.

To snad lektor musí odhanout sám, jak rázný musí být, ne?

No asi by měl, ale taky jsem učila a vím, že jsem to úplně vždycky neodhadla.

Ahoj, u nás ve škole to lektor němčiny vyřešil hned na začátku školního roku, když řekl :„Koho to tu nebaví, ať sem nechodí. Do třídnice nikoho psát nebudu.“
Chodili jen ti co měli zájem. V pololetí to prasklo, ředitelku málem trefil šlak… :-)